Winkelwagen

0 artikelen à € 0,00

Defect bij ontvangst

 < Veelgestelde vragen


 
Als u een product ontvangt dat kapot is bij levering, willen we u verzoeken om zo spoedig mogelijk contact op te nemen (bij voorkeur binnen de 5 dagen) met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende product. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.
 

Garantie door fabrikant

Drogista.nl staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van de producten. Mocht er onverhoopt iets defect gaan of het product voldoet niet aan de verwachtingen, neem dan contact met ons op. Daarnaast gelden op vele producten fabrieksgaranties. Deze garanties beperken de wettelijke conformiteits- en garantieregels niet. Wilt u hierop aanspraak maken, neem dan hier contact met ons, of direct contact met de fabrikant op.
 

Oneigenlijk gebruik

Als het defect product stoot - val of waterschade heeft, het product oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.
 

Defect door verzending

Heeft u een product ontvangen dat door verzending defect of beschadigd is gegaan dan verzoeken wij u dit direct te melden bij postNL. U kunt via onderstaand telefoonnummer contact opnemen met postNL.
 
PostNL Klantenservice Consumentenmarkt,
Tel: 058-2333333
 
Mocht u probleem niet door postNL worden opgelost stuur dan een e-mail naar onze klanterservice, of neem contact op via 0341 - 431268 vermeld u duidelijk uw
ordernummer en n.a.w. gegevens en het defect.
 
Winkelwagen
Er zijn nog geen producten aanwezig in uw winkelwagen


Betaalmethodes Drogista.nl
Design: Methodus | Copyright 2010-2017